معرفی پروژه: بانک کانفیگ vim یا همون vimrc
تا حالا شده که بخواین از vim استفاده کنین؟ حتما دیدین بدون تنظیمات اولیه، کاملا بیخوده و کار باهاش سخته! ولی کافیه که شما ۱ روز روش فقط بزارین و مطابق میلتون شخصی سازیش کنین.
1 post.
تا حالا شده که بخواین از vim استفاده کنین؟ حتما دیدین بدون تنظیمات اولیه، کاملا بیخوده و کار باهاش سخته! ولی کافیه که شما ۱ روز روش فقط بزارین و مطابق میلتون شخصی سازیش کنین.