Tag

#بلاگ

3 posts.

Engineering·

نوشتن پست هگزو

تو پست قبل نصب Hexo رو یاد دادم، این سری نوبت نوشتن پست هست. نوشتن پست هم خیلـــــــــی سادس! اول از همه باید پست بسازیم. برای اینکار، اول با ترمینال می‌ریم دایرکتوری بلاگ (مثلا cd ~/BOZ مثل پست…

Amin·1 min read
Engineering·

اولین پست هگزو

بعد از کلی گشتن دنبال یه سیستم سبک برای بلاگینگ، بالاخره به دو سیستم Hexo و Jekyll رسیدم. ولی دیدم که هگزو انگار تم و ایناش در دسترس تره! پس همینو انتخاب کردم. برای نصب می‌تونین به برید و راهنمایی…

Amin·1 min read